Θαύμα του Αγίου Ραφαήλ στην νεογέννητη κόρη μου!

Είχα αποκτήσει ένα αγόρι και όταν ήταν 18 μηνών έμεινα και πάλι έγκυος αλλά δυστυχώς απέβαλα. Πέρασαν 3 χρόνια και δεν μπορούσα να αποκτήσω δεύτερο παιδάκι.  Συνεχώς προσευχόμουν στους Άγιους Ραφαήλ, Νικόλαο και Ειρήνη να με βοηθήσουν σε αυτό το τόσο σημαντικό για μένα θέμα.
Και το θαύμα έγινε. Ωστόσο η εγκυμοσύνη μου παρουσίασε πολλά και σοβαρά προβλήματα με συνεχείς αποκολλήσεις πλακούντα. Ακόμα, στο διάσημα που ήμουν στο κρεβάτι με αιμορραγίες, πέθανε ο πατέρας μου και έπεσε ο γιος μου και έσπασε το πόδι του αλλά οι Άγιοι μου έδωσαν δύναμη και ξεπέρασα τις δοκιμασίες αυτές.
Είχα ήδη μπει κατά μια εβδομάδα στον έβδομο μήνα της εγκυμοσύνης μου και την ήμερα της γιορτής του Αγίου Μύρωνα, μπήκα και πάλι με αιμορραγία στην κλινική.
Παρακάλεσα τότε τον Άγιο Μύρωνα να σώσει το μωρό και εγώ θα το βάφτιζα στον ναό του. Την επομένη γέννησα πρόωρα τη κόρη μου.  Μόλις το είδαν οι γιατροί θεώρησαν ότι δεν έχει καμιά ελπίδα για να ζήσει. Ωστόσο το έστειλαν σε θερμοκοιτίδα στο Βενιζέλειο νοσοκομείο Ηρακλείου. Εκεί, η επιμελήτρια του τμήματος είπε ότι η ζωή του παιδιού κρέμεται από μια κλωστή.
Αυτήν η κλωστή, θέλησε ο Άγιος Ραφαήλ να μην κοπεί. Το πρώτο βράδυ στη κλινική που νοσηλευόμουν, αν και είχα γεννήσει με καισαρική και ήμουν σε πολύ άσχημη κατάσταση, παρακαλούσα με δάκρυα τον Άγιο Ραφαήλ για το παιδί μου. Και ω του θαύματος, ανάμεσα στα κλάματα μου και τις στιγμές που για λίγο με έπαιρνε ο ύπνος, είδα τον Άγιο να μου λέει “Πάρε Μαρία αυτά τα τρία χάπια και θα γίνεις καλά’. Τότε ξύπνησα και κλαίγοντας άρχισα πάλι να τον παρακαλάω να κάνει καλά το παιδί, το οποίο ήταν μελανιασμένο και διασωληνωμένο στην θερμοκοιτίδα του νοσοκομείου.
Μόλις ξανακοιμήθηκα εξαντλημένη από τους πόνους, ψυχικούς και σωματικούς, είδα και πάλι τον Άγιο Ραφαήλ να πιάνει το ράσο του από τις δυο άκρες και να σκεπάζει την θερμοκοιτίδα που ήταν το μωρό μου.
Όταν βγήκα από την κλινική πήγαινα και το έβλεπα κάθε μέρα. Ωστόσο μου έλεγαν ότι δεν τρώει και δεν αναπτύσσεται κανονικά. Και εγώ κλαίγοντας το άλειφα με λαδάκι από τον Άγιο και από την Παναγία της Τήνου και παρακαλούσα. Συγχρόνως όμως ήμουν σίγουρη και το έλεγα -είδα τον Άγιο και θα μου το σώσει.
Περνούσε ο καιρός και η κατάσταση του παιδιού οπως επιβεβαιωνειπ και ή σελίδα χώρα του αχωρητου, άρχισε να βελτιώνεται.  Και έφτασε και στα κιλά που έπρεπε να είναι αν είχε γεννηθεί κανονικά. Όμως, δεν μου έλεγαν να το πάρω και εγώ νόμιζα πως είχε κάποιο πρόβλημα.
Έτσι αποφάσισα ένα πρωί να γράψω γράμμα στην Ηγουμένη Ευγενία στο μοναστήρι των Αγίων στη Μυτιλήνη, ωστόσο το ίδιο κιόλας απόγευμα μου είπαν οι γιατροί στο νοσοκομείο ότι μπορώ να το πάρω.
Το παιδί το παρακολουθούσαν για δύο χρόνια στο αναπτυξιακό κέντρο του νοσοκομείου και εκείνο μεγάλωνε σαν ένα φυσιολογικό μωρό. Και όταν έβλεπαν οι γιατροί το ιστορικό του, δεν πίστευαν σε αυτό που έβλεπαν.
 Ήρθε ο καιρός για να το βαφτίσω. Κανονίσαμε να γίνει η βάφτιση Φεβρουάριο, στην εκκλησιά του Άγιου Μύρωνα στο χωριό μου, όπως είχα τάξει. Την ήμερα όμως εκείνη χιόνιζε, που πάει να πει πως αν το έστρωνε, συγκοινωνία δεν θα υπήρχε και τότε θα αναγκαζόμασταν να αναβάλλουμε την βάπτιση.
 Άρχισα τότε να προσεύχομαι και να παρακαλάω τον Άγιο Μύρωνα να δαμάσει τα στοιχεία της φύσης μέχρι να γίνει το μυστήριο και μετά να κάνει ότι θέλει.
Και πραγματικά όση ώρα γινόταν η βάπτιση ο ήλιος έλαμπε. Μόλις τελειώσαμε και φύγαμε από το χωριό, πίσω μας ο δρόμος έγινε απροσπέλαστος.
Η κορούλα μου πήρε το όνομα του Αγίου Ραφαήλ και διανύει με τη χάρη Του το 18ος έτος της ζωής της.
Πρέπει να θυμόμαστε ότι η δύναμη των Αγίων μας είναι πολύ μεγάλη και ότι πρέπει να τους έχουμε εμπιστοσύνη και να εναποθέτουμε τα προβλήματα μας στα χέρια Τους.
Μαρία Λυρώνη, Ηράκλειο Κρήτης
Αν σου αρέσει το άρθρο πάτα το μπλε κουμπί και κανε μας Like για να ξέρουμε τι σου αρέσει και να δημοσιευουμε παρόμοια θέματα..
Σε ευχαριστούμε για τη στήριξη!
Θαύμα του Αγίου Ραφαήλ στην νεογέννητη κόρη μου! Θαύμα του Αγίου Ραφαήλ στην νεογέννητη κόρη μου! Reviewed by Μη μου πεις on 1:25 π.μ. Rating: 5
Από το Blogger.